Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin sosyal bilgiler dersine yönelik motivasyon ve tutumlarına etkisinin incelenmesi = The effect of blended learning on students' attitude and motivation toward social studies
by
 
Sarıtepeci, Mustafa.

Başlık
Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin sosyal bilgiler dersine yönelik motivasyon ve tutumlarına etkisinin incelenmesi = The effect of blended learning on students' attitude and motivation toward social studies

Yazar
Sarıtepeci, Mustafa.

Ek Yazar
Sarıtepeci, Mustafa.

Yayım Bilgisi
Denizli : Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2014.

Fiziksel Tanım
15 sayfa.

General Note
Title from title screen (viewed on Feb. 20, 2014).

Corporate Subject
Pamukkale Üniversitesi Dokümantasyon Merkezi.

Konu Terimleri
Pamukkale Üniversitesi -- Eğitim Fakültesi -- Süreli yayinlar.
 
Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi -- Makaleler.
 
Sosyal bilgiler .

Added Author
Çakır, Hasan.

Electronic Access
dokümana erişim linki http://kutuphane.pamukkale.edu.tr/dokuman/d001592.pdf


LibraryMateryal TürüBarkodYer NumarasıDurum
Pamukkale Merkez KütüphanesiDokümantasyon Materyali57762-1001DOK .PAU D001592 2014Documentation Center