Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin sosyal bilgiler dersine yönelik motivasyon ve tutumlarına etkisinin incelenmesi = The effect of blended learning on students' attitude and motivation toward social studies
by
Sarıtepeci, Mustafa.
Başlık
:
Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin sosyal bilgiler dersine yönelik motivasyon ve tutumlarına etkisinin incelenmesi = The effect of blended learning on students' attitude and motivation toward social studies
Yazar
:
Sarıtepeci, Mustafa.
Ek Yazar
:
Sarıtepeci, Mustafa.
Yayım Bilgisi
:
Denizli : Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2014.
Fiziksel Tanım
:
15 sayfa.
General Note
:
Title from title screen (viewed on Feb. 20, 2014).
Corporate Subject
:
Pamukkale Üniversitesi Dokümantasyon Merkezi.
Konu Terimleri
:
Pamukkale Üniversitesi -- Eğitim Fakültesi -- Süreli yayinlar.
Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi -- Makaleler.
Sosyal bilgiler .
Added Author
:
Çakır, Hasan.
Electronic Access
:
Library | Materyal Türü | Barkod | Yer Numarası | Durum |
---|
Pamukkale Merkez Kütüphanesi | Dokümantasyon Materyali | 57762-1001 | DOK .PAU D001592 2014 | Documentation Center |